onsdag, maj 23, 2007

ÄNNU fler snygga POSTERS

Little Ones

JAG ÄR GALEN I POSTERS och ett bättre sätt att liva upp väggarna hemma finns inte. Sån tur för mig att det finns en massa roliga och snygga posters att upptäcka och beställa på nätet. Senast snubblade jag in på Seattlebaserade Patent Pending Industries och kollade in deras posters. Som alltid hittade jag en hel massa som jag vill ha. Affischerna är designade av Jeff Kleinsmith och Jesse Ledoux.

I´m crazy about posters and luckily there are plenty of great looking posters to explore and order at the internet. These are from Seattle based Patent Pending Industries, where I always find at least a dussin posters that I want. Design by Jeff Kleinsmith och Jesse Ledoux.
Suicide Squeeze SXSW 2005Headphones - Crystal Skulls tour
Sleater Kinney

1 kommentar:

Lisa sa...

Oh my god, dom är helt underbara! Jag vill ha!!!