onsdag, januari 17, 2007

5 FINA FRÅN ILVA


USCH, DET GNAGER I MIG att Ilva inte finns i närheten av Stockholm. Dom har många fina grejer som skulle passa perfekt hemma hos oss. Dessutom är ju deras priser klart överkomliga. Dom kan väl iallafall öppna en webbutik där vi som inte bor i Skåne kan handla. Om dom gör det så ska jag omedelbums beställa följande 5 fina saker:

MELLILA. Bordslampa i svart krom. Höjd 34,0 cm. Diameter 13,0 cm. 498:-
OLYMPIA. Limefärgad prydnadskudde med barockmönster. 50x50 cm. 138:-
BELL. Taklampa i mangofärgat glas. Diameter 11,7 cm. 318:-
STYLE. Soffbord i vit högglans. Höjd 38cm, diameter 90 cm. 2498:-
EYE. Stol i vit plast med stomme i krom. 878:-


4 kommentarer:

LISEN sa...

Jag vet...jag vill också ha ILVA närmre...Superfina saker till vettiga priser. Hoppas de inser att de har en marknad i Stockholm :-)

Anonym sa...

Jag har aldrig hört talas om Ilva. Hittade mycket snyggt på deras hemsida. Milla

Anonym sa...

Ja, Ilva har mycket snyggt! På bild iaf, jag har aldrig sett deras möbler i verkligheten.

Hur går det med barnrummet förresten? *nyfiken i en strut*

Annika sa...

Hej Emma! Det går LÅÅÅÅÅÅNGSAAAAAMT med barnrummet. Den här veckan har taklisterna kommit på plats och tätas med latex. I helgen ska vi få garderoben på plats. Det är småsaker men det gäller att slita sig på kvällarna när man är dödstrött och GÖRA grejerna. Jag hoppas att vi ska kunna börja flytta in deras saker i nästa vecka.