måndag, november 27, 2006

FIN BOKHYLLA TILL BARNEN


DENNA FINA BOKHYLLA till barnkammaren kommer från Parvel. Suverän, eftersom den bara är 10 cm djup, vilket gör att den lätt att klämma in även i små barnrum. Dessutom blir böckernas omslag ett dekorativ inslag i rummet. Det enda jag är lite tveksam över, är om S kommer att förstå att det är en bokhylla och inte en klättervägg som mamma ställt in i rummet. Han är nästan 16 månader och klättar på allt så jag kanske får avvakta med bokhyllan tills hans klätterintresse har avtagit lite.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Väldigt fin bokhylla men den är så dyr. Kostar över 1000 spänn om jag inte miss fel.

Anonym sa...

Lite tråkig och safe, tycker jag. Dessutom gillar jag bäst när man använder möbler som inte är designade för barn i barnens rum.

Anonym sa...

Fast slutar barn någonsin klättra..?
Jag tycker inte den var tråkig, jag tycker det var skoj att man har böckerna i den med pärmen utåt. Ryms kanske färre böcker, men ser skoj ut och så kan ju barnen själva peka och välja ut kvällens saga direkt från hyllan.