fredag, mars 23, 2007

VANLIGA bokhyllor med lite OVANLIG form

zig zag shelvesrex shelving unitDAGENS INLÄGG KOMMER SENT för jag har hoppat in och jobbat två dagar på en reklambyrå där jag brukade jobbade innan barnen kom. Men nu, i elfte timmen, har jag tagit mig i kragen och lyckats skriva ihop dagens inlägg.

Bokhyllorna på bilden kommer från amerikanska Weego Home. Enkla och vita, men endå utrycksfulla med sina avvikande fack och hyllor. Jag skulle verkligen vilja ha något liknande i arbetsrummet för att förvara och visa upp dummysar, skisser och färdiga jobb.

"Todays post is late because I´ve been away working, for the first time in almost two years. The shelves comes from Weego Home and would like to have something like them in my homeoffice, to store and display my dummys, sketches and printed work."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Verkligen snygga hyllor, men måste man inte ha otroligt snygga saker i dem också? Gärna symmetriska saker... fast det blir det väl hos dig, om du sätter jobb där?

Johanna sa...

Snygga hyllor! Kul med lite annorlunda former och inte bara helt raka som de flesta brukar vara.

Anonym sa...

Åh, vilka läckra hyllor! Och man vill ju ha dem så där fint inredda också :)