onsdag, april 25, 2007

Vacker TAPET jag inte tröttnar på


DEN HAR ETT PAR ÅR PÅ NACKEN men jag tycker forfarande att den är fantastiskt vacker. Jag pratar om tapeten 'Asuka' från Osborne & Little. Finns i en flera olika färgställningar men just den här, i vitt, beige och guld är min absoluta favorit. Än vet jag inte riktigt i vilket rum jag vill ha den, men så snart jag har bestämt mig ska jag införskaffa ett par rullar.

"Even though it was launched several years ago, I still love the 'Asuka' wallpaper from Osbourne & Little. I don´t know yet where I want to put it, but as soon I´ve decided which room will have the honor, I will go ahead and buy some rolls."

8 kommentarer:

Lotten sa...

Jag håller med! Den tapeten är jättefin!

Anonym sa...

Åhhh, jag håller med dig. Jag älskar också den tapeten. Vacker så det förslår.

LISEN sa...

Den är en favvo. Absolut.

Anonym sa...

Hålelr med dig jag med! Jättefin!Och saker måste inte vara purfärska bara för att man ska vilja ha dem ;)

Annika sa...

Näe, allt behöver inte vara purfärskt för att vara snyggt. Men visstär det underligt att vissa saker är lika vackra efter 10 år medan annat har man tröttnat på efter bara något år.

Anonym sa...

Grymt snygg inredning på bilden till vänster. Passar perfekt till tapeten!

72 and sunny sa...

i've always loved this wallpaper too.

Anonym sa...

Vilken tur att jag trillade på din blog, har letat efter denna tapet förgäves utan att komma på vad den heter eller vem som gör den. Tack!