tisdag, september 12, 2006

Jag drömmer om en åskboll



JAG DRÖMMER OM EN ÅSKBOLL Om jag någon gång skulle ha för mycket pengar över så vet jag precis vad jag skulle lägga dom på. Det skulle bli Eero Aarnio´s Ball Chair i klassiskt vitt skal och med röd stoppning. Jag tänkte att den ska stå i ett hörn i vardagsrummet och i den ska jag krypa upp när jag vill vara lite ifred men ändå hålla koll på vad som händer. En licencerad BallChair från Adelta är DYR. Om jag istället väljer att delbetala med lite dåligt samvete, finns fusk-bollar att köpa på flera nätshoppar, priser på ca 25.000 SEK eller ca 2000 USD + frakt.

foto: www.inmod.com


3 kommentarer:

Anonym sa...

köpte just en åskboll för 9995kr på furniturebox.se, passa på! billigare finns inte :)

Anonym sa...

http://www.furniturebox.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=41&artnr=F3025-1-ROD&visa=1-200&Sort=Beskr&Visn=Std Där har du den för under 7000kr :)

Anonym sa...

Det är billigt ! MEN man kan få vänta tills det börjar växa mossa på en innan dom levererar!!!!!

R