fredag, november 17, 2006

SOVRUMSGARDINER


HJÄLP, JAG ÄR INTERNET-BEROENDE I måndagseftermiddag upphörde vårat internet och telefonen att fungera. Telefonen struntar jag i, men internetet det går ju bara inte att vara utan. Så, det har varit en hemsk vecka här i radhuset, men nu ÄNTLIGEN funkar allt igen.

För att inte avlida av abstinens så har jag varit på IKEA, Åhlens och Mio. Köpte lampan som jag skrev om i förra vecka. Tyvärr så hade jag ju glömt bort att den var rabatterad och kom dit 2 dagar för sent, men jag köpte den iallafall, till ordinare pris... Sen blev det gardinerna 'Andrea' från IKEA. Jag älskar verkligen det mönstret. Det har ett sånt djup och när jag tittar på det så ändrar sig mönstret på något konstigt sätt så att jag ena stunden ser cirklar, nästa 4 blomblad och lite senare välvda romber. På Åhlens köpte jag ett jättefint, sammetstyg i lila och purpur med blommönster på. När jag lyckas gräva fram symaskinen så ska tyget bli kuddfodral till sovrummet. N tycker att det behövs lite färgklickar i allt det bruna och beiga och vita. Och jag kan inte annat än att hålla med honom.

foto: IKEA

Inga kommentarer: