lördag, maj 05, 2007

BOKTIPS från IKEA

FÖR ETT PAR DAGAR SEDAN köpte jag IKEAs första egenproducerade bok "Älskade hem". Bilderna är tagna av Elle Interiörs husfotograf Stellan Herner och i den finns även snygga och finurliga illustrationer av Klas Fahlen. Den här boken är verkligen ett tips. Bilderna är snygga, hemmen som visas upp roliga och inspirerande och det var flera gånger jag tänkte "Åh, vilken kul idé".

"A couple of days ago I bought IKEAs interior book "Beloved Homes". It´s the first time IKEA publish a interior book of their own and it has been translated into 16 different languages. I really enjoyed the book; nice pictures by swedish photographer 'Stellan Herner', amusing illustrations by 'Klas Fahlen' och a lot of inspiration and good ideas. You´ll find the book at your nearest IKEA store."


10 kommentarer:

Anonym sa...

Den boken vill jag verkligen ha!! Men den finns väl bara att köpa på varuhusen eller?

Johanna sa...

Den boken ska jag köpa nästa gång jag ska till Ikea.

Anonym sa...

Nämen vilket sammanträffande! Jag skrev också om den boken igår!!! Ja ja, vi har ju liknande smak så det är väl inte så konstigt, men just att vi valde samma dag för att blogga om den är ju lite roligt.

Ska köpa den så fort jag kan, för jag vill inte riskera att den säljer slut innan jag får tag i den...

sfgirlbybay sa...

This book looks fantastic! I wonder where I can find one in the States?

Lotten sa...

Jag har stått och fingrat på den boken nu senaste gångerna jag varit på IKEA. Anledningen att jag inte köpt den är ren snålhet... jag missade introduktionspriset på 99 kronor!

72 and sunny sa...

this is beautiful, thanks for sharing!

Annika sa...

Vildängel:
Den finns bara att köpa på varuhusen.

Emma:
Åh, vilket sammanträffande! Vi kanske tillochmed köpte boken samtidigt? Måste genast in till dig och se vad du tyckte om den...

Lotten:
Min kostade 99 kr. Family-pris.

Annika sa...

sfgirlbybay:
I think you can find it in any IKEA store. Or, I think you can order it from IKEA Home Shopping.

Anonym sa...

Jag har inte köpt den ännu, tänkte komma iväg någon dag den här veckan. Var det många ex kvar när du köpte den?

Anonym sa...

Den MÅSTE jag ha! Love IKEA =)